mandag 8. oktober 2007

Lenge sia sist

Oi, nå varre 2 uker sia sist jeg hadde skrivi no her. Og ein del har skjedd i løpet av den tia. Har klyppt meg, vori på volleyball-sonemesterskap, der vi tapte med glans :P, men det va god trening da. Itte vår skyld at vi møtte skikkelig gode lag i pulja vår. Gløshaugen D4 slo øss på vidt det var i kampen om nest-sisteplassen, til tross for at vi var ein spiller mindre enn døm. Men vi tok det store tapet med eit stort smil om munnen og mye godt humør. Den såmmå helga var det og Skiringssal reuinion-vors att'n Andreas. Kjempekoselig å møte att så mange. Ellers har jeg vori ute 2 dager i observasjonspraksis på 8.trinn på ein skole på Heimdal. Detta var lærerikt, og nå skal vi skrive gruppe-eksamens-oppgave ut ta detta. Skrivinga tå semesteroppgava har gått skikkelig framover den siste uka, og nå er oppgava forhåpentligvis ferdig. Førinnlevering nå på onsdag, så da får vi sjå å slags tebakemelding jeg får da. Bildene er fra spillkvelden ein gjeng tå øss hadde om fredan. Bra innsats frå Lauritz og Ole! Det siste bildet vise å stilig lys det var ute da jeg la meg den natta. Nå må jeg slutte og skrive her, for nå ærre volleyballtrening..

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror ole ble ganske støl der ja:P Var artig da! - Linn