tirsdag 23. oktober 2007

Jota

Stakk snuta sørover i helga. Nærmere bestemt Ingelsrud speidersenter i Eidskog. Det va klart for årets jota/joti, eller skal jeg kalle det Ut og Neds aktivitetshelg? For døm fleste var det nok aktivitetan våre som interesserte flest. I år hadde vi utvida tilbudet vårt litt. Rappellering, taubane, bruskasseklatring og paintball. Begynte reisa nedover fredagen kl 8.40 om morran, og var framme i 8-tia på kvelden. Tok heldigvis tog bære tell Elverum, for der fikk jeg sitta på med Hermine den siste betan. Skjedde itte så mye resten tå den kvelden. På lørdan varre litt rigging, og aktivitetsøkter. Den første økta hadde jeg i toppen av rappellen, før jeg og Hermine etter lunsj hadde et par økter der vi var inne og passa på døm som var på joti. Knekte til og med koden på døm pc'ene Mads itte hadde forstått seg på.. Døm hadde jo bære eit anna operativsystem. Hehe... På kvelden var det litt innendørs leirbål på låven, film for døm som ville det, og læxing i sofaen. På søndan hjalp jeg til i begge endan tå taubana før vi tok lunsj. Etter lunsj begynte nedrigginga, men jeg og Hermine måtte reise da så jeg sku rekke toget fra Elverum. Var hemmat rundt 11 på kvelden, slik passe sliten..

Ingen kommentarer: