tirsdag 12. februar 2008

Skade på skade..

Nå er jeg lei av å være skada. Er det itte senebetennelsen, så får'n plutselig vondt i den eine ankelen. 14 dager seinere er denna bortimot frisk att, men å skjer da? Jo, da finner vi fram skia og drar på tur til Duddelibu, og på turen dit passer jeg på å tryne skikkelig, og vri eit kne slik at'n må hoppe rundt på krykker etterpå. Så får vi se da om jeg blir igjen til fredan, hvis itte må jeg ta en MR i tilfelle det har skjedd no med no leddbånd eller menisk eller no slik tull. Det ska itte væra greit heile tia..

Men turen på Duddelibu var kjempebra, og alle kosa seg skikkelig trur jeg. Så det har skjedd positive ting i det siste og.. Hehe..

1 kommentar:

Anonym sa...

Huff da, det hørtes ikke godt ut... God bedring da, alt ordner seg for snille jenter vettu;)
klem fra Grethe...