torsdag 20. september 2007

Endelig over med frustrasjonene

Jess da, da varre vel tid for ein liten oppdatering tå livet mitt.. Har vori litt frustrert den siste uka på grunn av volleyball-laget. Itte personan som er på laget men det at vi er så få, burde vær borti ein 10 stk, men så langt har vi maks vori 6 på trening likt. Bli itte mye spelling ut tå så få spellere, men vi har da fått trent ein del på teknikk. I går fekk jeg høre at 2 fra laget over oss må gå ned. Da blei jeg glad. Vi spelle i såmmå divisjon, men er eit høgere nivå på d3 enn på d4. Ellers var jeg på bollekveld att ho Lina sammen med Linn og to tell på lørdan. Skikkelig koselig, og må gjentas ;) I dag er vi endelig ferdig med Feltkursrapporten vår. Det var på tide med tanke på at den skal leveres i mårra! Har nå gjort min del av oppgaven og vel så det.. Hadde forresten den fyste forelesninga mi på engelsk i dag og... I kvalitative metoder med ein professor fra Skottland. Han var kjempeflink og veldig interessant å høre på. Fingra gjekk i eit på tastaturet med notatskriving heile timen. Kunne vori slitsomt å skrivi med penn i dag trur jeg.. :p

Ingen kommentarer: